01 Mart 2007

msn messenger - elçiye zeval olmaz

messenger: allahın belası listemin birincisi, lanet ve lanetli şey. listedeki herkesle aynı anda konuşmaya olanak sağlıyor bi kere, çok sakıncalı, telefondaki gibi görüşmek istediğiniz kişi şu anda başkalarıyla görüşüyor, siz umrunda bile değilsiniz minvalinde kısa fakat kibar bir reddediş mesajı koyabilse mesela... hayat bayram olurdu yeminlen.

bir gün çok afedersin hayvan gibi yazıyorum, o pencereden o pencereye atlıyor kahkahalarımı savuruyorum, iki bik bik yapıp tekrar başka pencereye konuyorum. bi ara bi durdum bi sakinleştim, baktım. kendi aksimi gördüğümdeki tepkim; lan n'oldu? oldu. pencerelerden birinde gülmüşüm ama ne zaman olduğunu bile hatırlamıyorum, öylesine çılgınca bir şey bu chat mefhumu. ahmet abi'yi çağırdım sonra beraber ve solo olarak kırırım bu msni nidalarıyla kırdık emeseni. insanlığa zararlı. artık kullanmıyorum. kaptanlara da zararlı.

Hiç yorum yok:

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi