12 Ekim 2007

doğum günü tekrarı




Sevgili kaptanseverler,

Bu yıla değin "allaam doğum günüm unutulur da bu yılı da atlatırız inşA" tadında dualar etsem de bu yıl bundan kurtuluşum yokmuş gibi hislere kapıldım gidiyorum. şebnem ferah'ın da dediği gibi "kim yenmiş kaderi duayla?"

doğum günü tekrarımı kutlamaya şehir dışından gelecek kadar abartan pek değerli badileri engellemek için bulduğum çare şudur; gelmeyin, yılın herhangi bir günü gelin, "aaa negzel ablamızdın sen kaptan, bi yıl daha gitti ömründen ahahah" diye hunhar kahkahalar atın suratıma suratıma. terbiyesizler. eşek sıpaları sizi.

bu nedenledir ki; tüm yurtta ve türki cumhuriyetlerde doğum günü kutlamam bir yıllık zaman dilimine yayılmıştır. buna en çok sevinen kişi onbin yıllık kadim dostum, ismini sanal alemlerde çarçur etmeyeceğim y kişisi olacak. zira her yılın nisan ayında "ya kaptan ben senin doğum gününün 21 ekim olduğunu biliyorum ama 21 ekimlerde şuurum kapanıyor, atlıyorum" diyor. canım benim. çözüm insanı olduğum için kendime de hastayım, canımım ben, aman da nasıl yerim ben kendimi, ne iyi etmişim de doğmuşum.

tamam yeter! dağılın şimdi! bi ara görüşürüz.

2 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

kendi doğumgünümü unutmama yardım edersen seninkini de unutabilirim
her şey karşılıklı mıdır nedir budur hıdır
bayram bitti
gül cemaline ihanet etmesem de sen de misal etmesen de hayali buluşmaları bi yana bıraksak
yanak yanağa fotoğraflarımız olsa mesela
hayat bayram olmaz mı o zaman da

kaptan arka kapi dedi ki...

kırıcaz şeytanın bacağını şerlotum, topal bir şeytan, sen, ben, yanaklarımız falan, hepsi aynı karede olacak.

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi