23 Mayıs 2008

hayatta en az bir kere dahil olduğumuz diyaloglar

- öyk bamya!
- aaa niye ya güzeldir bamya
- süüü mük! süüü mük!
- ben de eskiden senin gibi düşünüyordum ama bizim amca kızı bir kere bi bamya yaptı, parmaklarını da yersin. ondan sonra bamyayı sevmeye başladım.


bu diyalogu ömrümün son 4 senesi (bamyaya tahammül edilemeyen 4 sene) en az 40 kere yaşamışımdır. hayır efendim, benim ablalarım da bamyayı sümüksüz ve çok güzel yapar. ömrümün çeşitli (aç) dönemlerinde de yemişimdir velakin sevemiyorum. bamyayla aramdaki ilişki düzelemez. ama güzel bi bamya yemiş herkes sanki beni kendi dahil olduğu tarikata sokmaya çalışıyor. "sihirli bamya yiyenler derneği" saadet zinciri misiniz ulan! dağılın gidin allasen...

2 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

bunu ben de yapmıştım sana
ondan mı dağıldım gittim leynnn

Unknown dedi ki...

aaa niye ya güzeldir bamya. Annem bir bamya çorbası yapar :D

Not:blogunuz hayırlı olsun efenim...

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi