06 Şubat 2008

god of war tam çözüm



Pek sevgili hem kaptan hem god of war sevenler kümesi kesişimi insanları,

PS2 seviyorsanız, PS tarihinin en güzel oyunu olan god of war'u bilmemeniz olanaksız. ay inanmıyorum size nasıl bilmezsiniz, iki rekat kınıyorum sizleri; kını kını kını.

şimdi god of war tam çözümünü yazabilmek için oyunun hepsini bitirmek gerekiyor değil mi? eveeet. o yüzden ben size tam çözüm yazamayacağım. "google it moron!" da demeyeceğim. zaten google'da ilk çıkan sonucu okumanız kafi, diğerleri onun kopyalanıp itinayla yapıştırılmış hali.

oyunu easy modda oynuyorsanız zaten her şeyi gösteriyor. yuvarlak tuş ekranda görününce kareye basacak değilsiniz herhalde ahahah.

oyunun içinde kaybolursanız grafiklere gözlerinizi kısarak bakın, şaşı bakın şaşırın, "vay anasını adamlar yapmış" deyin. daha sonra diğerlerinden daha açık veya parlak renkte olan nesneleri takip edin. açık renk bir ip sarkıyorsa ona tutunup kayacaksınız demektir. açık renk merdiven mi gördünüz, tırmanın. yapın bunu. bu kadarını da bana söyletmeyin.

oyunun tam çözümünü yazdım size (yersen, bir avuç fındık iyi gelir). ben burda anlatsam oyun oynamanın ne zevki kalır ki? boss'ların finallerini merak ediyorsanız youtube'da hepsi var, açın izleyin. tamam mı? o önünüzdekini de bitirin, arkanızdan ağlamasın sonra. hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok:

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi