15 Haziran 2008

foto fon

Sevgili kaptan severler,
Şu resimde görmüş olduğunuz fotoğraf makinesi müstakbel fotoğraf makinem olmakla beraber bunu alabilmek için gönlünüzden ne koparsa usulüyle sizden para tırtıklamak niyetindeyim. tırtıklamak kulağa hoş gelmiyor fakat siz beni anlarsınız. beni bi siz anlıyorsunuz siz de yanlış anlıyorsunuz a.q. (ehuehue -sevimlilik yapıyorum ki tırtıklama işlemi sekteye uğramasın-) evet ne diyordum. Nikon D40x benim olacak basıcam deklanşöre çekicem fotoları. banka hesap numaram, posta çeki hesabım falan e-posta adresime göndereceğiniz "ben de ben de!" nidalarıyla tarafınıza bildirilecektir.

Saygılarımlan yanaklarınızdan mıncırırım.


tismihan@gmail.com

4 yorum:

kaan dedi ki...

Ürün kodu : DSLR 40 [DFM.SLR.000049]
KDV Dahil Fiyatı :

Liste fiyatı 1.546,02 YTL
Havale ile 1.363,59 YTL
Kredi kartıyla tek ödeme 1.391,42 YTL
Kredi kartına taksitli 12 x 128,84 YTL

kaptan arka kapi dedi ki...

fiyatını ben de biliyorum a.q.

3-5 yetale destek vermeyen yorum da yazmasın. hıh

nejatsati dedi ki...

napıcaksın ki sen o makineyi. orta sınıf şeyler iste. tek taş pırlanta yüzük bile 12 ay vadeye bölünüyor. totalde 580 lira.

hatta 280 lira olanını bile buldum.

hatta ambalajlı ve sertifikalı:

(http://www.e-aris.com/product.asp?ProdID=43505&CtgID=2028)

kaptan arka kapi dedi ki...

hahahah Nejat

yüzük benim açımdan pek işlevsel değil, o yüzden makina istiyordum ama edindim.

teşekkür ederim.

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi