25 Haziran 2008

youtube kapandı! başka mecralara akalım!

Youtube'a erişiminin engellenmesinden sonra hem özlediğimiz kliplerden hem "yaran youtube yorumları"ndan mahrum kaldık. ama tüketim toplumunun en büyük güzelliği tükettiğimiz şeyleri ardımızda bırakıp başka mecralara akabilmek. misal grey's anatomy 3 sezonu izleyip 4. sezon için ağlayan ben, 5. sezonu bekleyeceğime "ya kaptan 5. sezon 25 eylülde başlayacakmış" cümlesine tepkisiz kaldım. evet yaptım bunu. daha birkaç hafta öncesine kadar da house md için aynı şeyleri yaptığımı ve bunu lostun 4. sezon 15. bölümü için yapacağımı da belirtmek isterim. neyse. asıl konu, benim "ya ne insanlar var a.q. üst üste 10 bölüm dizi izliyorlar ahahah" deyip daha sonra aynı şeyi yapmam falan değil.

saded; yeni konu başlığımız "Yaran Fotokritik Yorumları". şu fotoğraf makinesi fonuma 3-5 kuruş verirseniz seriyi zenginleştiricem. ama şimdilik başkalarının hayatlarına yapılan yorumları aktarıyorum.

2 yorum:

Janderzel dedi ki...

fotokritikte benim fotom var, yani karede ben varım. bir bak ehehe

kaptan arka kapi dedi ki...

senin kim olduğunu bilsem belki ben de ehehe diye gülebilirim sanki.

kimler geldi sorma sakın kimler geçti, hiçbirisi senin kadar sevilmedi